Friday, October 22, 2010

Singura constantă în viaţă este schimbarea

Salut lume. Nu am scris de mult timp pe blog. Numai am ieşit din pădure şi am dat in altceva, mai straşnic, lol. Nu, nu m-am îmbolnăvit sau altceva şi mai rău. Schimbarea poziţie mele in cadranul banilor , a dus la schimbarea valorilor, priorităţilor, intereselor; care decurg nu aşa de simplu. De money-makeing online nu m-am lăsata, dacă chiar aş fi vrut , oricum el nu ma lasă :). Ispita de a câştiga bani, fară mari eforturi este prea mare.
A fi Liber Profesionist e mai dificil decat Angajat, cum şi se aştepta. La inceput veniturile nu sînt deloc la ce te aştepţi. Fara un flux de venituri din online poate ca aş fi dat bir cu fugiţii şi aş fi facut un pas înapoi, dar pînă când nu s-a intîmplat şi sper să nu se întâmple.

Ce urmează? Urmează să re-animez activiteate mea online, inclusiv postarea pe blog. În paralel freelance-ing. Online-ul e permanent în schimbare, ca şi offline-ul desigur. Singura constantă în viaţă este schimbarea.

În continuare pentru cei care simt adierea vîntului schimbător, nişte recomandări, pot servi ca acel imbold pentru a acţiona.
Recomand:

No comments:

Post a Comment