Wednesday, June 2, 2010

M-am întors din pădure...

... iaka şi m-am întors din pădure, de la ultima postare, no trecut niş 2 luni :)
În aceste 2 luni multe s-o schimbat, mai mult pe plan personal decat pe cel de moneymaker. Prima şi cea mai importantă, m-am lăsat de nenea, şî el de mine :) , un pas important în drumul spre libertate. Am schimbat titlul de angajat pe freelancer-moneymaker. Nu regret. După ce am fost angajat timp de 5 ani, aproape 6 ;) , trecerea a fost cam greoaia pe plan psihologic, dar s-a soldat cu success. Acum privesc lumea prin altă prisma, pare s fie mai plină. (life is full of shit , i am full of life, lol).
Live Free or Die Trying! - acesta este noul motou al blogului.
Moneymaking-u merge de la sine, nu prea m-am implicat în acest răstimp. Sursele de venit au rămas aceleaşi, Adsense (acuma se pot primi plăţile prin WesternUnion, cine nu ştie), mp3, video (mp3fiesta, mp3partners), pharma (rxcash.biz), şi ceva mai nou oem soft (oemempire.com).
Nu-i nici un secret în aceea de a câştiga bani online, trebuie doar să munceşti. Cam asta , sper că următorul post no să-l scriu la crăciun ;) timpul va arăta.

4 comments:

  1. Iti recomand urmatorul site pentru a face bani destul de usor si sigur.

    http://www.neobux.com/?rh=666C6F72696E697661736375

    ReplyDelete
  2. @Florin, cu PTC-urile depaerte n-ajungi ;)

    ReplyDelete
  3. Florin Ivascu so prikalit de tine, bine ca ai lasat Envada, o sa ai timp mai mult pentru familie

    ReplyDelete
  4. PTC-urile, mai ales cele care apar azi si dispar maine, sunt o pierdere de timp.
    Mai bine incercati Anno1777. Este un joc unde poti sa cumperi si sa vinzi aproape orice, chiar si alti jucatori. Poti sa-ti deschizi o companie virtuala sau chiar sa candidezi pentru Guvern. Jocul este foarte complex, fiind un simulator al unei societati reale. Nu cred ca-mi ajung caracterele sa-l descriu in intregime. :)

    Important este ca poti sa schimbi banii din joc in Euro si sa-i retragi.

    Link de inregistrare:
    http://www.anno1777.com/index.php?i=14178

    ReplyDelete