Thursday, February 11, 2010

I am Back

Salut lume.Demult nu am scris pe blog, tokmai de an trecut, i'm bad. :(
În acest post urmează să trag bilanţul anului 2009. Câţi bani am caştigat de pe net în decembrie nu am calculat, cam ca şi în noiembrie, aceleaşi surse. Pe întreg anul a ieşit ceva mai mult de $2k. Sumă care alţii o caştigă într-o lună sau chiar şi în 24 ore, dar şi mai mulţi abia îşi fac planuri să caştige aşa sumă pe net.
În 2009 m-am axat pe proecte mici, de scurtă durată şi fară perspectivă, plus la aceasta din diferite domenii. Pentru 2010 î-mi propun o direţie diametral opusă. Fin-stripuri nu voi mai scrie.
Vreau să bat in direcţia PPS/PPL (Pay Per Sale/Lead) cu trafic capatat din SEO cat si din PPC, adwords ţine-te :) . da, ştiu, chios, da pînă cand asta.

1 comment:

  1. succese mujiku! itzi doresc sa faci un sac mare de bani ca sa nu-l potzi duce

    ReplyDelete