Thursday, July 2, 2009

banii din iunie - $178.52

sexrevenu - $4.55
adsense - $97.02
getafreelancer - $12.9
xap - $6.8
rxcash.biz - $33.75
mp3fiesta - $14
adultfriendfinder - $9.50

total - $178.52

Au trecut 6 luni din anul 2009. Pentru acest an mi-am propus sa ajung la cifra de $500 pe lună cu cîştiguriele de pe net. Mai jos prezint grafucul cu veniturile din aceste 6 luni, cum sînt şi cum ar trebui sa fie, ca spre decembrie a.c. să ajung la $500.

Series1 - cum îi. Series2 - cum trebuie să fie. Cum se vede trebu de schimbat tactica sau altceva, hz :) Treb de muncit mai mult, foc la bocanci :)

5 comments:

  1. Eu chiar am vrut sa fac click pe vreo reclama adsens la tine pe blog, dar nu am gasit nici una... unde le-ai ascuns??? :)

    ReplyDelete
  2. Tot nui rau! Lasca itzi dau shi de la mine... :)
    @Sergiu - dap reclama de la adsense se poate de pus pe mai multe bloguri.
    O ideie ar fi de ocupat shi cu vinzarile online nu numai referi shi banere.. :)
    Kind bem piva? :)

    ReplyDelete
  3. @Sergiu , nu am pus pe acest blog adsense, tre să pun, poate o să se mărească venitul cu $1-2 pe lună :)

    ReplyDelete
  4. Da smecheri mai sinteti.... si atunci pe care bloguri le puneti? Vreau sa va fac si eu un pic de venit si nu imi dati posibilitate...:). Link, link, link, link... :))

    ReplyDelete
  5. @Sergiu iaka poftim: http://www.protv.md/ are reclama de la Adsense jos in dreapta... shi protv.md face $ credca... :)

    ReplyDelete